Supervizare și mentoring
în coaching

Dacă dorești să-ți aprofundezi abilitățile de coaching, integrând un proces performant de coaching, atunci programul de supervizare si mentoring in Coaching cu Mihai Stănescu este alegerea potrivită pentru tine.

Programul de mentoring și supervizare în coaching cu Mihai Stănescu este un proces formal de sprijin profesional, care îți asigură dezvoltarea continuă prin reflecție interactivă, evaluare interpretivă și impartășire de expertiză.

Programul de supervizare și mentoring in Coaching este un proces de reflecție, întelegere și sprijin.

Supervizare în Coaching

Supervizarea în coaching este interacțiunea care se petrece atunci când un coach își aduce experiența sa de lucru către un coach supervizor, pentru a se angaja într-un dialog reflectiv și de învățare colaborativă, pentru benecificiul și dezvoltarea sa și a clienților săi.

Mihai Stănescu are peste 18 ani de experiență în acest domeniu, lucrând cu peste 500 de companii din Romania și din Europa de Sud-Est, în total având peste 12.000 de practică.

Lucrând cu Mihai Stănescu te va ajuta să-ti dezvolți abilitatea de a te vedea pe tine însuți, nu numai in abordarea de coaching ci și în abilitățile de leadership și de comunicare., pentru a-ți imbunatății eficienta în procelesele de coaching pe care le livrezi.

Supervizarea în coaching include:

  • Explorarea procesului intern de coaching prin practici reflexive
  • Revizuirea acordului de coaching și a altor contracte psihologice sau fizice, implicite sau explicite
  • Descoperirea punctelor oarbe
  • Descoperirea punctelor forte și a potențialului
  • Probleme de etică
  • Observarea aspectelor de coaching și a mediului clienților pentru oportunități de dezvoltare în sistem.

Ce beneficii vei avea dacă te alături
acestui program?

  • Recepționarea de sugestii, observații și sfaturi în timp util
  • Rafinarea și dezvoltarea de cunoștiințe, abilități și practici de coaching
  • Generarea întelegerii, prin practici reflexive ghidate
  • Dezvoltarea abilități de comunicare și coaching direct
  • Incurajarea creșterii și explorării ideilor
  • Menținerea de etici și standarde ridicate de coaching
  • Dezvoltare spre măiestria în coaching
  • Feedback obiectiv, confidențial și reflexiv asupra abilităților de coaching și problemelor clienților
  • O plasă de siguranță adițională pentru clienți asociați, angajati sau pentru cei care sunt responsabili de sprijin.

Scroll to Top