Learning organization, organizatii care invata

Learning Organizations – Învață, pentru a fi schimbarea

Schimbarea în lume sau pacea mondială sunt subiecte comune și clișeistice. Se găsesc în discuții ale liderilor lumii sau ale managerilor companiilor de top. Schimbarea este inevitabilă atunci când vrei să schimbi lumea și educația stă la baza împlinirii cu succes al acestui proces. Același proces sănătos este necesar și în evoluția unei companii. Schimbarea …

Learning Organizations – Învață, pentru a fi schimbarea Citeste mai mult »

Proprietate-individuala-dezvoltare

Când deții proprietarea asupra dezvoltării tale profesionale ca manager

SIMPTOME – SITUAȚIE Într-o seară, la raionul de cărți dintr-un hypermarket cunoscut îmi plimbam privirea pe rafturile pline. Pentru mine, orice locșor cu cărți este o bucată de rai. În spatele meu un cuplu. Ea îi spune lui „Stai dragă să mă uit și eu pe aici…”. El îi replică: „Hai fato, lasă prostiile, n-ai …

Când deții proprietarea asupra dezvoltării tale profesionale ca manager Citeste mai mult »

Leadership personal si autosabotare

Leadershipul personal și cum să oprim auto-sabotarea

Autorul cărții “Building Personal Leadership” Joe Farcht descrie leadershipul personal ca abilitatea de a-ți limpezi mintea și de a-ți seta o direcție clară și precisă pentru viață, de a te dedica complet acelei direcții și de a face un set de acțiuni determinate pentru a obține sau realiza ceea ce ți-ai propus. Noi considerăm că …

Leadershipul personal și cum să oprim auto-sabotarea Citeste mai mult »

RoCoach-studiu-de-caz-netflix-7sMcKinsey

Studiu de caz – Netflix privit prin modelul 7S McKinsey

În articolul precedent, pe care îl puteți citi aici, v-am povestit despre modelul 7S de la McKinsey care te ajută să-ți dai seama ce schimbări poți face în organizație pentru a îmbunătăți funcționarea ei. În urma publicării articolului, am primit feedback-uri pozitive, dar și câteva sugestii. Acestea se refereau la faptul că acest model este …

Studiu de caz – Netflix privit prin modelul 7S McKinsey Citeste mai mult »

Cum-sa-incepi-schimbarea-in-organizatie

Modelul McKinsey 7s – managementul schimbării

Societatea se află într-o continuă schimbare, iar companiile sunt nevoite să adopte noi strategii, tactici și procese pentru a-și menține sau crește poziția pe piață. Succesul depinde de cât de bine sunt implementate aceste schimbări. Fără un plan bine pus la punct scad considerabil șansele de a implementa o schimbare cu succes, deoarece există mari …

Modelul McKinsey 7s – managementul schimbării Citeste mai mult »

Cum să delegi eficient partea a II-a – Trecerea la acțiune

În prima parte pe care o găsiți aici am discutat despre importanța delegării, am descris cele mai comune obstacole în calea delegării, de asemenea am mai învățat cum să identificăm sarcinile pe care le putem delega.  În a doua parte a articolului vom discuta despre cum să delegăm sarcinile potrivite oamenilor potriviți și despre cum …

Cum să delegi eficient partea a II-a – Trecerea la acțiune Citeste mai mult »

Cum-sa-delegi-eficient

Cum să delegi eficient – partea I

Mai întâi de toate să răspundem la o întrebare: De ce este necesară delegarea sarcinilor?  În primul rând, rolul unui manager este un rol de leadership, proces și de strategie și nu de execuție. Managerul trebuie să-și coordoneze echipa conform strategiilor și a planurilor stabilite. Dacă managerul își asumă multe sarcini de execuție, atunci nu …

Cum să delegi eficient – partea I Citeste mai mult »

Agilitatea-atuuri-ale-liderului-modern

Agilitatea și curajul liderului: Atuuri ale lumii moderne?

Evoluția lumii în care trăim determină o adaptare fantastică la schimbare din cauza sau, de ce nu, datorită rapidității de dezvoltare a tehnologiei. Ne confruntăm cu aplicații sau tehnologii care ne bulversează și transformă fiecare proces cunoscut până în ziua de astăzi într-un status învechit.  Industrializarea 4.0 este dovada că orice companie sau lider trebuie …

Agilitatea și curajul liderului: Atuuri ale lumii moderne? Citeste mai mult »

Scroll to Top