Articole Recomandate

Cum-sa-ti-gestionezi-timpul

Cum să-ți gestionezi eficient timpul?

„Timpul zboară!” – cu siguranță ați auzit această expresie de nenumărate ori, fie că sunteți la muncă, acasă sau în vacanță. Acest aspect al timpului îl face greu de controlat și monitorizat fapt care conturează valoarea incontestabilă a sa. Dacă nu ați folosit timpul în mod util, acesta nu mai...

Citeste mai multe
RoCoach-OKR

Cum să-ți stabilești obiectivele profesionale în 2021?

Cu siguranță te-ai întrebat la un moment dat stând pe Facebook, căutând niște informații pe Google sau ascultând muzică de pe Spotify: Care e rețeta succesului acestor organizații? Ce metode au implementat pentru a te face să folosești serviciile lor? Cum au făcut pentru a-și stabili și a-și atinge obiectivele...

Citeste mai multe
Feedback-blog

Feedback-ul și feedforward-ul ca metode de comunicare

Noi, echipa de la RoCoach, lucrăm cu oameni de peste 18 ani ani. Ținem să menționăm faptul că colaborăm anume cu oameni, în primul rând, și după, cu manageri, CEO, directori și așa mai departe. La locul de muncă, fiecare din noi poate greși sau poate lua decizii nefericite, acest...

Citeste mai multe
organizatie-matrice

Managementul într-o organizație matrice

Cercetarea Gallup „State of the American Workplace” din 2013 ne arată că 84% din angajații americani din companii sunt „matricizați” într-o oarecare măsură. Tot din acel studiu, putem observa că o structură matriceală a organizației poate fi extrem de bună pentru a concentra angajații pe o misiune, viziune și scop....

Citeste mai multe
Provocari-HR

Cum gestionează HR-ul provocările actuale?

În această perioadă de incertitudine, a spune că: „liderii resurselor umane din organizații au multă treabă de făcut” ar însemna să îi subestimăm. Acum, mai mult ca oricând, aceștia au rol cheie în a menține rezistența organizațională și a crește valoarea acesteia pe piață. Astăzi, liderii de resurse umane lucrează...

Citeste mai multe
gestionarea-stresului

Cum putem face față stresului

În prezent trăim într-o societate agitată și plină de schimbări rapide în care locul de muncă pare a fi ca o trambulină de stări și emoții. De multe ori auzim povestiri ale clienților noștri care se rezumă la: „Vin la locul de muncă bine dispus, motivat să lucrez și peste...

Citeste mai multe
Sub-imperiul-stresului2

Sub imperiul stresului

Există un citat care îmi place în mod special referitor la stres. În limba română sună așa: “Muntele acela pe care îl cari pe umerii tăi, era doar nevoie să îl urci”. Îmi place acest citat deoarece ne vorbește despre această încărcătură pe care o cărăm după noi – stresul...

Citeste mai multe
Cum-sa-iei-decizii

Cum să iei cele mai bune decizii

În fiecare zi, în medie, o persoană ia 35.000 de decizii. Acestea pot fi simple sau mai complicate, pot fi luate repede sau mai lent, pot avea influență mică sau mare în viața fiecăruia. După Kahneman, există două tipuri de sisteme de luare de decizii: unul care e responsabil pentru...

Citeste mai multe
Conversatiidificile-header

Conversațiile dificile: cum să le gestionezi

Cu toții am avut parte de experiențe negative cu astfel de conversații dificile în trecut. Poate că managerul tău direct te-a atacat în timpul unei discuții aprinse, sau un subaltern a început să plângă în timpul unui review de performanță. Sau poate un client ți-a închis telefonul. Ca rezultat, ai...

Citeste mai multe
Companii-mari-eficienta-mica

Companii mari, eficiență scăzută. Ce e de făcut?

În textul acesta vă prezentăm cea mai simplă soluție la întrebarea din titlu. Pentru majoritatea managerilor din companiile mari și foarte mari, ea este contra-intuitivă. Încă ceva: povestea este în partea finală a textului… De ce am scris ”soluție contra-intuitivă”? O asemenea afirmație provocatoare merită explicată. Și cum o putem...

Citeste mai multe

De la criza, in cautarea sensului pierdut: IKIGAI

Perioada aceasta de izolare ne-a adus, vrei nu vrei, fata in fata cu noi insine. Un timp in care ne-am (re)adus aminte de efemeritatea vietii. Un timp in care, poate, printre valuri de panica, frica, entuziasm, speranta, am ajuns sa ne intrebam ce conteaza cu adevarat pentru noi, cum putem...

Citeste mai multe
Inteligenta emotionala

Inteligenta emotionala in echipe

Ce inseamna o echipa hiper-eficienta? Intrebarea aceasta o primesc din ce in ce mai des, in intalnirile – private sau publice – la care sunt invitat. Raspunsul meu este unul simplu, frizand truismul: un grup de oameni care au toti o inteligenta emotionala ridicata (self-awareness, self-management, social awareness, relationships management)...

Citeste mai multe
Scroll to Top