CITEȘTE CELE MAI NOI
ARTICOLE ROCOACH:

leadership-criza-ce-sa-nu-faci

Ce să nu faci într-o perioadă de criză?

Criză – cuvântul care stă pe buzele noastre în ultima perioada mult prea des. Crizele ne impun să acționăm altfel decât eram obișnuiți. Partea cea mai „distractivă” este că nu există o rețetă sigură pentru a depăși situațiile de criză. Întrebări precum: Ce fac acum? Care e decizia optimă? Cum...

Citeste mai multe
coaching-echipa-cum-functioneaza

Cum funcționează coaching-ul de echipă

Cu 19 ani în urmă când am început activitatea noastră cu diverse echipe din organizațiile de business, coachingul de echipă era o adevărată noutate pentru mulți lideri. Conceptul de coaching de echipă era destul de vag înțeles. Acum însă, am reușit să câștigăm încrederea celor cu care am colaborat de-a...

Citeste mai multe
Inteligenta-emotionala

Inteligența emoțională – ce rol are ea în leadership?

Când te gândești la „liderul perfect” ce îți vine în minte? Foarte probabil e că îți imaginezi pe cineva care nu își lasă niciodată temperamentul să scape de sub control, știe cum să își păstreze calmul în situații tensionate indiferent de problemele cu care se confruntă. S-ar putea să te...

Citeste mai multe
angajamentul coechipierilor

Cum creștem angajamentul în echipă?

În 2021, angajamentul oamenilor din organizații este unul din factorii care au o valoare maximă în managementul angajaților. Angajamentul te ajută să înțelegi dacă cei din echipa ta sunt cu adevărat orientați spre muncă și sunt suficient de motivați.  Cu singuranță, tu, în calitate de lider ai observat de-a lungul...

Citeste mai multe
reintoracere-birou

Revenirea la birou și cum facem față?

Mulți lideri se gândesc la o revenire totală sau parțială la birou în urma relaxării restricțiilor în mare parte, însă acest lucru nu pare a fi foarte ușor de făcut pentru că există două tipuri de angajați: cei care sunt dornici să se întoarcă și cei care se opun. Chiar...

Citeste mai multe
Retentie-angajati

Demisiile și cum reținem oamenii în companii?

Ultimul timp tot vedem știri despre demisiile din companii care au crescut considerabil. Aici pot fi aduse în discuție multe aspecte care ar conduce la această stare a lucrurilor. Perioada de incertitudine prin care trecem, efectele muncii remote, managementul defectuos, noile preferințe și cerințe din partea angajaților sunt doar unele...

Citeste mai multe
cum darmam silos

Cum dărâmăm silozurile din companie?

La un moment dat, probabil vei avea nevoie de asistență sau resurse de la un alt departament din organizația în care lucrezi. Sau din contra, alte echipe se vor adresa ție sau echipei ta pentru a primi anumite informații, asistență sau aprobare.  Dar lucrul cu alte departamente nu este întotdeauna...

Citeste mai multe
cum-ceri-ajutor

Cum să ceri ajutor la locul de muncă?

Cu toții avem nevoie de ajutor când suntem la locul de muncă, dar nu este întotdeauna ușor să ceri acest lucru. Indiferent cât de departe ai ajuns în carieră, ți s-ar părea o demonstrație de incompetență, de slăbiciune dacă rogi pe cineva să te ajute. Însă, căutarea de sprijin nu...

Citeste mai multe
planificare

Cum să-ți planifici eficient activitățile

„Dacă nu reușești să planifici, planifică să eșuezi!” Acesta ar fi motto-ul care ar îngloba importanța planificării într-o organizație. Crearea unei planificări echilibrate și organizarea activităților de lucru contribuie direct la maximizarea eficacității și la obținerea unei productivități sporite. Aceste aspecte interconectate formează pachetul „must have” pentru ca o organizație...

Citeste mai multe

5 figuri marcante a leadership-ului transformațional

Cu siguranță, atunci când auzi cuvintele Netflix, Apple sau Amazon ai o idee despre ce reprezintă aceste companii și știi ce produc. Succesul lor, însă, nu a fost obținut printr-o magie. În general, toate companiile de renume nu au nici o vrajă la bază, ci oameni care utilizează puterea leadership-ului...

Citeste mai multe

Cum te ajută coaching-ul de echipă?

Dacă ai mai lucrat în echipă atunci știi prea bine că uneori, lucrul în echipă te motivează și te entuziasmează, te face să te simți în largul tău atunci când comunici despre diverse subiecte și îți place să depui efort în ceea ce faci pentru că îți dă o stare...

Citeste mai multe
Scroll to Top