Q&A cu Cristina Predoiu

🎙️ Continuăm seria de Q&A cu Cristina Predoiu, coach de peste 4 ani în programele noastre de dezvoltare.

Ea lucrează frecvent cu echipe virtuale pentru a obține o coeziune mai bună și sprijină liderii în gestionarea schimbărilor. Iar azi, în prima parte a interviului, ne vorbește despre pasiunea ei pentru cunoașterea comportamentului uman și despre ceea ce înseamnă pentru ea coachingul

Q: Ce te-a inspirat să devii coach și care a fost momentul în care ai decis să te dedici acestei profesii?

„Din copilărie, am fost atrasă de comportamentul uman și de trăirile profunde care îl însoțesc, de dorințele și frământările noastre, de nevoia noastră de dragoste și conexiune, și de aspectele spirituale. Aceste aspecte au rămas mereu în centrul atenției mele pe măsură ce am crescut și am devenit mai capabilă să le înțeleg. Astăzi, ca psihoterapeut și coach sistemic, sunt deschisă găsirii de răspunsuri și metode pentru ca noi, oamenii, să trăim din ce în ce mai bine împreună.

Experiența vastă pe care am acumulat-o în mediul de afaceri m-a adus în contact cu dificultățile pe care oricare dintre noi le întâmpină în drumul către succesul profesional. Am ales să rămân conectată și să ofer sprijin ca și coach de business celor care au nevoie de susținere în diferite etape ale carierei lor. Mihai Stanescu a fost persoana care m-a încurajat și susținut în această călătorie.”

Q: Care crezi că sunt cele mai importante calități ale unui business coach și cum te asiguri că te dezvolți constant pentru a oferi cea mai bună îndrumare clienților?

”Autocunoașterea este o componentă esențială pentru un coach. Doar aceasta îi permite coach-ului să fie conștient de propriile sale reacții, judecăți și prejudecăți, astfel încât să nu le proiecteze asupra clientului. Și doar așa se creează un mediu de încredere și siguranță în cadrul procesului de coaching, unde clientul se simte ascultat, acceptat și susținut. Autocunoașterea este importantă și pentru a-și putea gestiona și regla propriile emoții, astfel încât să poată rămâne concentrat pe nevoile și obiectivele clientului.

Am o atitudine deschisă si sunt extrem de curioasă așa că sunt permanent conectată la noutățile din domeniul meu și din domenii conexe. Sunt activă în diverse comunități profesionale și rămân mereu în căutarea celor mai noi și potrivite tehnici care pot fi valoroase.”

Q: Care sunt cele mai mari satisfacții pe care le-ai experimentat în cariera de coach și cum te simți influențând viețile clienților tăi?

Până în prezent, cele mai mari satisfacții în cariera mea de coach și psihoterapeut psihanalist au fost legate de momentele în care persoanele cu care lucrez reușesc să își schimbe perspectiva asupra situațiilor care îi preocupă. Atunci când ei pot să vadă aceste situații printr-o lentilă mai largă și mai amplă, simt că au câștigat o mai mare libertate interioară, care le permite să reevalueze și să reorienteze aspecte din viața lor. Este un sentiment incredibil să asist la transformarea lor și să-i văd acționând într-un mod mai înțelept și mai împlinit, împăcați cu deciziile lor.

Q: Cum abordezi provocările și obstacolele care pot apărea în cadrul unei sesiuni de coaching și cum ajuți persoanele cu care lucrezi să le depășească?

Dorința mea este să creez un spațiu de siguranță în care aceștia să se simtă încrezători atât în procesul de coaching, cât și în capacitățile lor de a găsi soluții. Este esențial ca ei să aibă suficientă încredere pentru a putea exprima ceea ce îi preocupă cu sinceritate, știind că nu vor fi judecați. Iar eu susțin această abordare printr-un angajament care combină onestitatea și siguranța în procesul nostru. Dacă fiecare dintre noi reușim să fim într-un loc autentic și deschis aceste obstacole de multe ori oferă șansa unor soluții mult mai aproape de esența și dorințele reale ale clientului.

Q: Poți oferi un exemplu concret de succes pe care l-ai experimentat cu un client și cum ați lucrat împreună pentru a-i ajuta să-și atingă obiectivele?

Succesul în coaching este cu adevărat evaluat doar de către clienți , iar eu sunt recunoscătoare pentru aprecierile lor sincere și pentru starea lor de mulțumire personală. Un exemplu concret de succes a fost cazul unui client care, după 10 sesiuni de coaching, a devenit cu adevărat liderul organizației pe care o preluase de ceva vreme și a acționat fără frică din această poziție de responsabilitate și asumare. Colaborarea noastră a fost bazată pe onestitate și feedback constant în ambele direcții, iar curajul de a explora adânc și de a comunica deschis a fost esențial.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Scroll to Top